Tota política que no fem nosaltres serà feta contra nosaltres.
Joan Fuster



dissabte, 5 de febrer del 2011

Solidaritat per la Independència

Tal com ha estat anunciat avui a l'informatiu del migdia de Catalunya Ràdio, m'he adherit a Solidaritat per la Independència (SI). M'agradaria aclarir alguns punts:
1- Encara que a la ràdio han dit que SI ha "desembarcat" a les Illes, ací no ha desembarcat ningú. Els adherits i simpatitzants de SI a les Illes som persones que vivim i treballem ací  (independentment de si hi hem nascut o no), i que a més ens estimem aquesta nostra terra i estem orgullosos de la nostra catalanitat.
2- Quan ens organtizem decidirem col·lectivament, i d'acord amb la resta de companys del partit, quina estratègia política volem seguir ací, treballant sempre per eixamplar l'independentisme amb un esperit unitari.
3- Jo no lidere res. Sóc simplemente la primera persona de les Illes que ha fet pública la meva adhesió a SI, i pel tant les meves manifestacions són les d'un adherent de base.
4- Actualment sóc membre d'Eivissa pel Canvi, junt amb persones d'altres partits i independents. M'hi trobe ben a gust i, sempre respectant allò que decidim a SI, m'agradaria continuar sent-ne membre.

5 comentaris:

Josep ha dit...

SI és un partit, una coalició o una candidatura?
Joan Laporta fundà Democràcia Catalana el juliol del 2010. I després, juntament amb el PSAN, Els Verds-Alternativa Verda i el Partit Republicà Català formaren SCI.

Tu milites a SCI?

Raimon Bono i Iranzo ha dit...

Pel que m'han informat, a banda de la coalició, hi ha unes sigles registrades per a que la gent puga inscriure's directament a Solidaritat Catalana per la Independència.

En el meu cas he fet això, m'he adherit a SI com a membre de ple dret (fins ara estava com a simpatitzant) i ho he fet a través de la pàgina web (hi pots trobar un enllaç a aquest bloc), evidentment després de parlar i consultar amb alguns companys.
El que més ha pesat en la meva decisió és l'objectiu de SI d'aconseguir la independència del conjunt de la Nació Catalana (encara que no puga ser de tots els territoris al mateix temps) i la confiança que m'inspira el fet que el PSAN estiga en el projecte.

Anònim ha dit...

per definir-te com de "les illes", veig que no parles ni fas cap esforç per fer-ho com parlam aquí

Anònim ha dit...

A mi em donaria vergonya Raimon... representar a l' illa amb aquest partit...

Raimon Bono i Iranzo ha dit...

Al primer anònim:
No ho penses. Se m'han aferrat moltes paraules, per exemple "aferrar". Per a mi l'important és escriure en català, per damunt de les modalitats. No faré com el Sr. Bauzà, del PP de Mallorca, o el Sr. Rus, del PP valencià, per a dir quines paraules podem usar i quines no. Per a mi mentre siga català i estiga admès per l'IEC, ja em va bé. A tu no?.

Per al segon anònim:
1- No represente a l'illa, sóc un simple adherit.
2- El que em faria vergonya és viure a un país militarment ocupat, econòmicament espoliat i políticament sotmés i no fer res per evitar-ho.

Per cert,"anònims":
Jo done la cara, amb nom i cognoms. Per què no ho feu vosaltres? Us fa vergonya?